About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Sunday, December 5, 2010

OMG!!!


Ya Allah,,cm nie hal tok leh jd an ny???huh,,feel really dissapoint,,cdeh na ku dpt twuk ny msok speta n kki ny knak bedah,,how come??i have no idea bout it,,he didn’t reply my sms after he told me that he gets in a hospital,,ssh atie aku alu xpt smbg tdoe gyk pgi ya lps bca mcec dr nya,,ku try text  an nya p useless,,ny alu xeply text rie aku,,ku try tdoe sak ku x iso glak2,,cba punya cba alu ttdoe blt,,n aku bgn blt kah dga bunyi bisin urg kaie dpan umah sal keta,,alu tringat blt an ny,,text blt,,nntk2 alu xda eply..bingong ku,,inie twuk bnda len jd an nya,,so ku mndk jak smbl nntk eply drie ny,,smpey mlm ku nntk bruk da mcec dri nya,,and guess wat he told me,,

He:sorry late,,bruk jak knak bedah,,
Me:wwat??!!bedah??
He:knak bedah rah kki jak,,xda pa2,,xpt mcec tok,,k lah,,bye..miss u,,muuaahhkkss..
Me:ok then,,take care,,bye!

Aku shock bena tyme ny pdh knak bedah,,wat d hell happen to his leg smpey kenk bedah aku pon xtwuk,,but I try to calm down,,dh dkat kol 9 ku text gyk an nya,,p x d eply,,so,,x lalek lah,,nie twuk ny6 dh tdoe ka pa..let he rest,,tyme ya la ku pkey,,y should I care bout him,,he nth 2 do with me,,pkey pun pkey,,ku pun asa ku tok ng syg bena2 an ny lbih dri kwan,,I should try to to accept him in my life,,yea,,u should beha,,4get d other eventhough its so hard 4 u 2 do it,,hurm,,,

terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

No comments:

Post a Comment