About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Thursday, March 17, 2011

hey peeps!

cuti tinggal 3 hari, homework lom siap. pa k jawab ngan cikgu tok kelak. aieh2.terit jak ngembak g holiday sama buku, sik juak polah tek. pa keja time cuti, online jak keja,makin laa bahasa melayu. mati la aku kenak ngan cikgu tok kelak. dah la cikgu subject tok sikbleh maen maen, garang giler tapi aku suka. bab nya garang laa aku siap keja umah. and sebab nya garang juak laa aku ada rasa takut mok polah cincai exam. mun aku dah takut nak polah cincai, so thats mean aku mesti belaja, mun aku dah belaja, aku boleh lulus dengan cemerlang lam bahasa melayu aku kelak. mun dah lulus, insyaAllah PMR boleh dapat A for bahasa melayu. haha. panjang sik mukadimah aku for this episode. saja jak senanya. haha.

aku tengah pikir tok cam ne mok menyiapkan nota KHB dalam masa 3 hari. mun aku mok polah lah. 3  igek bab. hais. cikgu tok pun cgek hal juak. berik banyak2 nota dah tauk cuti. aku sik suka naa ada homework time  
cuti. time dekat sekolah aku da lelah memerah otak, sikkan time rah umah pun sama wak mok memerah otak juak. 

science sigek hal gik. miss suroh abiskan bab yang dah di belaja.banyak giler ya oyy. parai aku mun mok polah malam prep ya lak. nie pat siap. mun dah hari first ada science, sikpat nak mengelak agik la tok.
mun da sebelum cuti tok mekurg exam, thats mean selepas cuti akan ada banyak CORRECTION. yes. betul. pembetulan. adoeh. kepak laa tangan kah tok. terpaksa bersedia lebih awal tok. 

dah gik hal bukak school. aku mok cita sal hari sabtu tok kelak.

nana ngajak g maen bowling. aku on ajak. tapi tengok rupa dolok. aku belom padah gik ngan saya punya daddy. harap gegilak nya mao. aku tok siktauk maen bowling senanya. and never play bowling yarr. haha. mok gilak maen tek. tapi sikmadah maen masok longkang jak. tapi sikpa2, lak ku belaja maen., haha *lawa pa bunyi aku. haha.*
mun setakat maen game lam talipon tauk laa aku tek.haha

hais. ngantok la mata ku tok. gikpun da khabisan idea tok. bubye.

terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

No comments:

Post a Comment