About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Thursday, July 7, 2011

HAPPY BIRTHDAY BEHA!

Happy Birthday Candles

hey peeps! yey! ritok aku pun birthday. best naa ehh. genap la umo ku 15 taun. tua dah hoo. aieh aieh. haha
org first wish ngan aku, WAN SRIFATUN UDAYANA. dahya DAYANG  and SYIFA. then my sister, NURNAJIBAH. then, banyak la org wish ngan aku. aku happy gegilak haritok. tapi ada something polah ku terkilan. MONSTER alu sikda wish ngan aku. sedih gegilak aku. sikpat ka nya wish ngan aku even nya rasa aku tok musuh nya. hemm. sedih. tapi sikpa la. mun da org first, mesti ada org last nakk? haha. org last wish ngan aku my sister, KAK MYNN, then kedua last ANAS. haha. 

aku dapat kodok baru dari sysz gbah. hee. best naa. dyg n syifa berik cadburry, wan berik tag nama, kaka esha berik kopok. haha. banyak gikla. tapi sik byk nee. 

alhamdulillah. aku gik hidup nektok. terima kasih ya ALLAH. aku bersyukur diberik peluang hidup tokk. hee. 

pada sapa2 nok da wish aku ya, makasehh glak2. aku hargai pa takurg berik. hee.

to MONSTER: sikpa mun siksudi wish. aku sikmarah. tetap sabar. :)



terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

No comments:

Post a Comment