About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Friday, October 21, 2011

3hari2malam berkampung di SMK Luar Bandar Sibu.


assalamualaikum w.b.t.

aku capekkk! HAHA! tapi aku mao story mory ngan ktk org tokk. pasal KEM 2hari yg lalu. hehe.
best da jak ehh. enjoy abis aku. :) . let's begin reader!

FIRST DAY.
kmk org berangkat dari sekolah pegi Wisma Persekutuan Sibu. mkorg guna bas dari cnun. campur2x k bas. mkorg sama bas ngan sekolah St. Elizabeth ngn 2igek gik sekolah lain ya. aku pun da lupak. first ya aku plan mao tido time lam bas ya, tapi sikjd. skbleh tdo aku ntam bas ya. yobeh. sak ati ngn bas ya dehh. amyn sebelah aku dpt tido dlm keadaan bas ya siktauk pnie nak explain. HAHA!
dahya mkorg sampey SMK Luar Bandar , mendaftar ( siksuka first sebab talipon sikbleh embk), kemas2x lam asrama, then turun balit. minum petang, aku suka aku suka. :) . lepas makan, mkorg mndik pa suma then dlm kol 8 pyar ada sesi Ice Breaking ka nama aktiviti ya. aku pun da lupak. best da jakk. lawak2x jak olah org cnun. mcm2x perangey aku jumpa. :) lekak aktiviti kmkorg minum malam(aku suka part tok). HAHA. then mk org tdo! :)

SECOND DAY.
bgun pagi kol 4. ambik senang sikmao berebut bahh. lekak mandik mekorg 4 tdo balit. HAHA. sampei la kol 6.15pagi. :) .dahya senam robik. best2x. aku berpeloh2x joget chicken dance and poco2x. tg lawak2 jak rupa. :) . lepas ya, minum pagi ( suka2x) . then ada ceramah. hmm. tok boh jak. ngntok alu jak mata aku. mun dirakam ng rupa apa jak palak ku tergugok gugok. :) .
lepas ya ada minum gikk. ( suka kem sebab makan jak keja) 
 for sebelah petang kmkorg bersukan. mcm2x jenis sukan dicuba, kepak sa kaki. :)


first kmkorg g stesen 1. football! yeah!


stesen 2: of coz netball!




stesen 3: sepak takraw. ya Allah. aku maen tok mesti org pikey, ko melambung bola ka apa? haha.




stesen 4: hoki. best sampei kaki pun lebam. kayu hoki dah rupa k nebas rumput. :) gudjob beha, :)



stesen last: badminton. mcm biasa jak maen tok. :)

malam ya kmkorg maen permainan. haha. sebelum start maen, aku date, :) melepas rindu. :) bodo2x rupa maen kmkorg dbah tiang lampu. polah bebayang. sayang sikda tepon k ambk pic, :( .
selepas minum malam( suka) kmk org trus tdo. lelah teknak. :)

Last Day!
bgun pagi mcm biasa kahya tdo balit. bgun 6.30pagi. senamrobik. pagi tok tek sik active glak ntam batok2x. :) . then breakfast, kahya kmkorg ada ptndingan. then kmk org da majlis penutupan. :) .
then ,

balik!!! :)


sedeh la juak. mesti rindu gegilak ngn dak kwn. :) .



kmk org snap picture time nak balit tek jak sebab bruk diberik tepon. :) so, enjoy!

























terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

1 comment:

  1. JIKA ANDA BUTUH ANGKA GHOIB/JITU 2D.3D.4D YG DI JAMIN TEMBUS 100% DI PUTARANG SGP/HKG SILAHKAN SAJA ANDA TLP KY JAYA DI NOMOR 085321606847 TRIMAH KASIH

    ReplyDelete