About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Friday, June 3, 2011

baet juak hati nya ohh.

hey peeps. nektok aku gik lepak lepak rah sb. depan meja aku, ada la sekumpulan perempuan gik makan. aku tengok daknya macam liar jak. even daknya perempuan, tapi daknya merokok. hum. pa nak jadi la ngan daknya tok. so nektok, kua la benda negatif lam palak aku. macam macam. mun nak ditulis, sikcukup cgek kertas.

tapi, aku terharu lepas ngga cgek babak tokk.

dtg la seorang miak, pakaian nya comot gilak2, pakey selipar jepun, *sikpelu la aku nak mention suma hoo.
miak ya agak perempuan perempuan tok tdik.

BUDAK: tolong kmk. kmk lapa. kmk lom makan. minta sikit duit.

PEREMPUAN CYA TEK: ah? pa tek adek?

BUDAK: kmk lapa. kmk lom makan.

PEREMPUAN CYA TEK: ctok ktk dek. nah. duit*smbil menghulur duit RM10. 

budak ya pun berlalu ngan gembira because dah da duit k makan.

aku pun berfikir, pemurah na perempuan ya. walaupun perangey kurang menyenang kan, tapi agik bermurah hati  mao bersedekah dengan seorang budak. :)

so the moral is, 
DONT EVER JUDGE A BOOK BY ITS COVER. 
:)

terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

No comments:

Post a Comment