About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Thursday, June 9, 2011

maria elena

admire la dengan dia punye style.


cantek giler! hot gituu!

hey peeps! cantek kan woman atas tuh? tu la Maria Elena. hee~ actually aku sik kenal glak ngn Maria tokk. hee~aku gik tengah explore mpuan kacak k shawl malam tek bah, temu la page fb nya. so aku tengok. like i said WOAH! cantek giler la this woman. tabek la dengan style nya k shawl. simple tapi menarik minat aku.
this Sis Maria ade blog. you can find her at http://peliks.blogspot.com/.


very sweet la muka Sis Maria nehh!

kan nice kalo aku dpt berstyle like herr! :]

nice!


stylo beb!

thats all about Maria Elena. for more info, rajin la melawat Sis Maria punye blog okeh!


terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

No comments:

Post a Comment