About Me

My photo
hello its me Siti Nabiha! i have nothing to tell bout myself here. aku happy go lucky person, senang nak marah, tapi cepat baik nye kalo pandai pujok aku, ambik pic mesti senyum sampai nampak gigi, suka tido makan tapi tak pandai gemokks! now im too obses nak kasi badan neh gempal but takla gempal sangat. aku ada 1 badhabit. KENTUT SUKAHATI. I don't know much about things in this world. But I know one thing, for sure :). I AM MUSLIM and I am proud to be one. btw, hey! enjoy your stay here & i hope you'll have a great time reading tru my entries!(;

Wednesday, November 9, 2011

2things buat aku malu.






nampak tajuk tuhh? haha. harini aku nak tell you big  secret of me. :) kejadian yang sungguh memalukan aku tapi aku buat de' jerr. :) . you know, takperlu nak bising sangat punn. but, i want to share it.

kejadian pertama. 
*jengjengjeng!

kejadian neh happen masa aku first time belajar escape. bukan escape ape pun, escape dr aktiviti sekolah time Pasca Pmr. hehe. okeh. time tuh aku escape with Amyn for sure, and others friends. kami lepak dalam masjid. yelakan, taktahu nak g mane. then, pegi la masjid. :) .

time borak borak with Amyn, OMG. aku rase aku nak lepas something. BUANG ANGIN! ( yeah, for those who know me, they know aku suka buang angin SESUKAHATI aku, i repeat SESUKAHATI! )

tapi, takkan la nak buang angin depan Amyn, (sebab i realize bau kentut aku neh KUAT) ,
so aku pun bgun. and I say to him "jap eh. jap. i need to go out for a while. " (sambil jln ke arah pintu.

taksempat nak bukak pintu,
TTUUUTTTT.
aku TERkentut. taksengaja beb! malu abis!
merah muka tahan malu. sobsob! 


kejadian kedua.

peristiwa yang neh happen when aku ekot Kem 1MURID 1SUKAN. time tuh kami breakfast. yea, we ate teluuur beb. 

then tetiba Amyn duduk kat meja kmi girl kankan. tapi takkisah. duduk jer.

then, adoh. it happen again. aku BUANGANGIN kat depan Amyn lagi. 
dahla kali neh lagi terok, bau TELUR!

2peristiwa yang memalukan aku depan Amyn.
urgh. malumalu. Amyn hanya mampu ketawa. kankan Amyn. :)

im a shy girl now. :)



terima kasih daun keladi. click LIKE if suka.

No comments:

Post a Comment